Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 grudnia 2016

Rozdział:59

Następnego dnia, Boruto z samego rana po zjedzeniu śniadania poszedł się spotkać z Alie oraz poczekać na przybycie Yarukairego. Kiedy przybył na miejsce, odziwo on także był już na miejscu.
B:Witajcie.
A:Cześć Boruto, co robi tutaj Yarukari, próbowałam coś z niego wydusić lecz on milczy.
B:On także należy do naszej drużyny.
A:Naprawdę? Super. (odparła radośnie)
Y:Do rzeczy Boruto, jak nimi mamy podejść do tego egzaminu?
B:Najpierw podejdźmy do gabinetu mojego ojca, pierw musimy cię zapisać do wioski.
Brunetowi ten pomysł nie za bardzo się podobał, ale nie miał wyboru jeżeli chciał walczyć z Boruto. Chwilę później on i reszta byli w gabinecie siódmego.
NU:Rozumiem więc to jest twoja drużyna. Alie jest już w wiosce trochę więc nie musi tego robić. Ale ty Yarukari musisz wypełnić te wnioski, byś mógł zostać oficjalnym mieszkańcem wioski.
Y:Rozumiem. (odarł i zaczął wypełniać papiery)
NU:W porządku pierwszy etap egzaminy rozpocznie się jutro o 10 w akademii. Także jeśli to wszystko to możecie odejść.
Boruto oraz jego nowa drużyna opuściła gabinet siódmego i szła sobie przez wioske.
A:W końcu mam drużynę i fajnie że to wy jesteście moimi towarzyszami, nie mogłabym sobie wymarzyć lepszego teamu.
Y:Ty zamiast się tak wszystkim zachwycać, wzięłabyś się za trening. By nie odstawać za bardzo od nas.
B:Yarukari!.
Y:Co? Mówię przecież prawdę.
A:Yarukari ma racje, powinnam się bardziej przykładać do treningu.
Nowa drużyna jeszcze chwile ze sobą pogadała, po czym każdy rozszedł się w swoją stronę.
Następnego dnia. Boruto oraz reszta była już na korytarzu i czekała na pierwszego egzaminatora. Cała trójka była zawstydzona widząc pełno 12-letnich geninów.
Y:Boruto, coś w ty mnie wpakował?
B:Ale o co ci chodzi Yarukari?
Y:O to że nie wspominałeś mi że w finale będziemy walczyć z dzieciakami! (wydarł się na cały głos)
B:Oj musiałem zapomnieć (odparł z głupim uśmieszkiem)
Y:Ty draniu, zabije cię!
A:Uspokójcie się obaj! (powiedziała stanowczo czerwonowłosa)
Ten ton nawet lekko przeraził Yarukiego, oboje odwrócili się do siebie plecami.
A:”ehh co ja z nimi mam?” (powiedziała sama do siebie w myślach)
Po chwili przed geninami stanął egzaminator.
E(Egzaminator):Pierwszy etap egzaminu na chuunina rozpocznie się za 15 minut. Możecie wejść do sali, niech każdy wylosuje swoje miejsce. Drużyna Boruto oraz reszta geninów weszli do sali, każdy musiał usiąść gdzieś indziej.

B:No dobra to zaczynamy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz