Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 grudnia 2016

Rozdział:66

Kiedy Boruto oraz Yarukari walczyli między sobą, w ruinach zamku Kurisa z gruzów wyłonił się on sam, co dziwniejsze nie miał najmniejszej rany na sobie.
K:Więc w końcu się obudziłem. Nadszedł w końcu czas by zemścić się na tych dwóch shinobi.(powiedział po czym zaczął się złowieszczo śmiać)
Tym czasem na arenie, Boruto oraz Yarukalri walczyli w najlepsze, mimo że ich walka była bardzo wyrównana, chociaż nikt nie używał pełni mocy.
Y:Jak długo zamierzasz ciągnąć tą walkę? Zrób mi tą przysługę i padnij wreszcie.
B:Niedoczekanie .
Boruto za pomocą klonów stworzył w swojej ręce Raseshurikena, połączone z 5 naturami chakry .W odpowiedzi na tą technikę, Yarukari też postanowił stworzyć. Jego dłonie otoczyły coś na kształt pysków lwa z chakry.
B:Raseshuriken!
Y:Shishi Punch! (odparł i wypychając pięść do przodu, posłał swoją technikę )
Kiedy techniki się ze sobą zderzyły, nastąpiła kolejna wielka eksplozja. Mimo tak długiej i wyczerpującej walki, oboje stali twardo na nogach, żaden nie chciał ustąpić. Uzumaki i Yarukari zacisnęli pięści chcąc zakończyć tym atakiem walkę znowu ruszyli na siebie.
Y:Borutoooo!
B:Yarukariiii!
Kiedy oboje byli kilka centymetrów od siebie, nagle przed nimi nastąpiła eksplozja która odrzucila od siebie finalistów.
B:Co jest grane?
Y:Ktoś śmiał nam przeszkodzić?
K:Ja.
Chwilę później przed finalistami stanął Kurise, który mocno zszokował zarówna bruneta jak i blondyna.
B:Jak to możliwe? Przecież cię pokonaliśmy.
K:Zanim moje pierwodne ciało eksplodowało, wypuściłem z siebie nie widoczną dla ludzkiego oka komórkę, która pod gruzami mojego zamku zaczęła przemieniać się w to co teraz widzicie. Oczywiście nie muszę mówić że dzięki temu moja moc zwiększyła się kilkukrotnie.
B:Hehehe widzę że znowu będziemy musieli dać tobie nauczkę.
Y:Zapłacisz nam za przerwanie naszej walki.
Kiedy Boruto oraz Yarukari mieli się przygotować do ataku, przed nimi stanęli Naruto oraz Sasuke.
B:Tato?
Y:Czemu się wtrącacie?
NU:Obowiązkiem Hokage jest obrona wioski, a wy z takimi ranami nie na wiele się zdacie.
Po chwili do Boruto oraz Yarukuriego podeszli Sarada oraz Alie.
S:Pozwól że cię opatrzę.
B:Dzięki.
A:Ja ciebie także.
Y:Phff

K:Nawet nie wiecie w co się pakujecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz