Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 grudnia 2016

Rozdział:64

Boruto oraz Yarukari stanęli naprzeciw się na środku areny.
Sę:Także po kilku znakomitych pojedynka nadszedł czas na finałową rundę, w której zmierzą się obiecujący shinobi. W dodatku jednym z nich jest syn siódmego hokage i bohater który ocalił świat shinobi, także możemy się spodziewać dość niesamowitej walki. Nie przedłużając, czy macie coś do powiedzenia?
Y:Nie.
B:Ja także.
Sę:W takim razie finałowa runda rozpoczyna się teraz!
Y:Nareszcie Boruto, tak długo czekałem na tą chwilę tym razem cię pokonam! (oznajmił wchodząc w tryb Ultra-Shinobi)
B:Tylko na to czekam. (odparł z pewnym siebie wyrazem twarzy i także wszedł w ten tryb).
A:Zapowiada się ciekawa walka ale i tak to Yarukari wygra.
S:No chyba nie, przecież to oczywiste że wygra Boruto.
A:Yarukari!
S:Boruto!
Sak:Uspokójcie się i oglądajcie walkę.
Brunet nagle zniknął z pola widzenia blodna, pojawiając się sekundę później  za plecami uzumakiego, chcąc go zaatakować od tyłu pięścią, lecz Boruto zdołał zablokować jego atak swoją ręką, następnie chciał wprowadzić kontratak, lecz Yarukari ponownie zniknął.
B:Co jest, nie wygrasz jeśli będziesz ciągle uciekał.
Y:Ja wcale nie uciekam.
Nagle Boruto kaszlnął krwią i poleciał do tyłu uderzając w ścianę areny.
B:Co jest grane?
Y:To moja nowa technika, która powoduje że na pewny moment staje się niewidzialny.
Blondyn próbował wstać, jednak znowu dostał od Yarukariego w plecy i zaczął lecieć ku ziemi, w ostatnim momencie złapał równowagę  . Kiedy to zrobił  złączył ze sobą palce tworząc technikę.
B:Kage Bushin No Jutsu.
Młodego Uzumakiego otoczyło kilkanaście jego klonów.
Y:To nic nie da.
Klony blondyna zaczęły znikać jeden po drugim, korzystając z tej sytuacji oryginał schował się za drzewem na końcu areny.
B:”Dobra muszę się skupić, i wykryć jakikolwiek jego ruch,oraz dźwięki ciała.”(powiedział sam do siebie i zamknął swoje oczy)
Yarukari ponownie ruszył na swojego przeciwnika, jednak kiedy chciał go ponownie zaatakować jego atak został sparowany, po czym jego technika została anulowana.
Y:To nie możliwe, jak?
B:Kiedy zamknąłem swoje oczy pozostałe zmysły mi się wyostrzyły. Nawet jeśli nie potrafiłem cię zobaczyć, to mogłem poczuć a także usłyszeć.
Y:Hehe nieźle ale koniec z zabawą, co ty na to?
B:Mnie też ona znudziła.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz