Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 lutego 2017

Rozdział: 80

Alternatywny Boruto wraz swoim teraźniejszym odpowiednikiem,Sasuke,Naruto oraz Yarukari przedostali się do jego wymiaru. Widok jaki tam zastali, mocno ich zaskoczył.
NU:Więc to jest twój świat?
AB:Niestety.
SU:Dobra, to co pierw robimy?
AB:Chodźcie, zaprowadzę was do mojej kryjówki.
Alternatywny blondyn zaprowadził swoich nowych przyjaciół do swojej bazy. Sarada słysząc odgłos kroków, od razu wstała i rzuciła się na swojego męża.
S:Skarbie, wreszcie wróciłeś.
AB:Ee, ja jestem tutaj.
B:Mnie też miło cię poznać.
Czarnowłosa po chwili spostrzegła że rzuciła się na teraźniejszego Boruto, od razu zrobiła się cała czerwona.
S:Wybacz.
Kiedy czarnowłosa spostrzegła swojego alternatywnego ojca, od razu do niego podbiegła i się do niego przytuliła, a do jej oczów napłynęły łzy.
S:Ojcze, tak się ciesze że znów cię widzę.
SU:Boruto mi wszystko opowiedział, wiem co się stało.
AB:Sarada, czy Skaidrai nadal atakuje wioski i kraje?
S:Niestety tak, coraz mniej ludzi zostało. Na szczęście nie odnalazł jeszcze żadnego z naszych schronów.
AB:W takim razie skoro udało mi się przyprowadzić wsparcie, to chodźmy się nim zająć.
S:A masz pojęcie gdzie się dokładnie znajduje?
AB:yyy nie.
S:No właśnie, musimy zaczekać aż znowu zaatakuje.
Y:Po co czekać, już ja go znajdę i sam go załatwię.
S:Kto to jest?
B:Mój rywal jak i przyjaciel, długa historia.
S:Rozumiem.
Po jakiś kilku godzinach Skaidrai znowu zaatakował świat, Boruto oraz reszta zaczęli przygotowania
AB:Dobra, wszyscy są gotowi?
B:Tak.
SU:Tak
NU:Pewnie.
Y:Jasne.
S:Oczywiście.
AB:W takim razie do roboty.

Cała szóstka shinobi wyruszyli na powietrze i zmierzali ku Skydry;emu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz