Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 września 2017

Rozdział: 140

Linia Czasowa nr.2
Boruto, Yarukari, Naruto oraz Sasuke wrócili do swojej wioski.
NU:Co się stało, ostatnie co pamiętam to walkę z Skaidraiem?
SU:Jedynie co pamiętam to że nagle zacząłem znikać, a później film mi się kompletnie urwał.
BU:Wszystko wam wyjaśnie po drodze do domu.
SU:Rozumiem, więc ty z innej linii czasowej pokonałeś go?
BU:Zgadza się.
Naruto oraz Boruto rozstali się z Sasuke oraz Yarukari, każdy rozszedł się w swoją stronę. Kiedy oboje weszli do domu, zastali Hinate na siedząc przy oknie. Po zobaczeniu swojego męża oraz syna, od razu do nich podbiegła i ich przytuliła.
HU:Naruto-kun, Boruto wreszcie wróciliście, tak się martwiłam. Jak wam poszło, udało się?
NU:Czy gdybym nam się nie udało, to wracalibyśmy?
W czasie kiedy Naruto oraz Boruto opowiadali opowiadali Hinacie co się wydarzyło, Sasuke dotarł do swojego domu, w którym zastał Sakurę oraz Saradę.
SH-U:Sasuke-kun wreszcie wróciłeś, jak wam poszło.
SU:Udało się nam go załatwić, albo raczej Boruto.
S:A właściwie gdzie on jest?
SU:Jest obecnie w domu Na...
Nie dokończył gdyż czarnowłosa natychmiast wybiegła z domu.
SU:Rany co za dziewczyna, nawet nie dała mi dokończyć.
W tym czasie rodzina Uzumakich siedziała przy obiedzie.
BU:Dziękuje za obiad, ja już chyba wrócę do domu.
HU:Jesteś pewny?
BU:Tak, jestem padnięty.
Sekundę po otwarciu drzwiach, Boruto padł na ziemie, po czym poczuł jak jest przez coś przygniatany, kiedy otworzył oczy spostrzegł długie czarne włosy.
S:Wreszcie wróciłeś, tak się cieszę.
BU:Sarada, ja też ale złaź ze mnie, bo mnie zgnieciesz.
S:Wybacz.
Boruto oraz Sarada udali się do swojego domu, i tam blondyn opowiedział swoją historię.
S:Więc udało wam się rozwiązać tą sprawę?
BU:Jasne, to była bułka z masłem

I tak również w tej linii czasowej wszystko wróciło do normy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz