Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 stycznia 2017

Rozdział: 71

Po ostatecznym pokonaniu Kurisa, Boruto zaczął iść w stronę reszty swoich przyjaciół, ci gdy go zobaczyli także zaczęli biec w jego stronę.
S:Kochanie,byłeś wspaniały! (krzyknęła czarnowłosa próbując rzucić się na swojego męża)
Jednak boruto ją odtrącił i zaczął iść dalej przed siebie.
S:Boruto...
Sarada próbowała pójść za blondynem, lecz powstrzymał ją Sasuke.
S:Puść mnie ojcze.
SU:Odpuść nic nie zdziałasz. Boruto po prostu potrzebuje być teraz sam.
Sarada pod naciskiem swojego ojca odpuściła, następnie wraz zresztą poszli poinformować o całej sytuacji mieszkańców ukrytych w schronie. W tym czasie Boruto podszedł do jedynego miejsca jakie ocalało, czyli góry hokage. Nie czekając na nic wlazł na skalną głowę swojego ojca i patrząc się w niebo zaczął wspominać swojego ojca, jeszcze z czasów kiedy na niego nie miał w ogóle czasu.
Wspomnienie:
H:Boruto czekaj!
B:Puść mnie mamo!
H:Twój ojciec sprawuje bardzo ważne stanowisko, robi to dla całej wioski.
B:I ja mam się niby z tego cieszyć, słyszałem że gdy tato się urodził, dziadek Minato już nie żył. Miał szczęście że nie posiadał olewającego go starego.
H:Naruto-kun był w dużo gorszej sytuacji, ty mimo wszystko posiadasz ojca.
.
.
NU:Boruto, przepraszam nie byłem idealnym ojcem.
B:Nic nie szkodzi, ale jeśli byś miał chwilę to opowiedz mi swoją historie.
NU:Myślę że ta się to zrobić.
„Koniec Wspomnienia”
Nagle z oczu blondyna zaczęły lecieć łzy, zacisnął pięść i uderzył w ziemie.
B:Dlaczego to wszystko musiało się stać? (powiedział szlochając)
Po godzinie się uspokoił i opuścił wioskę, kierując się do wioski wiru. Kiedy tam przybył udał się do biblioteki Klanu Uzumaki, po czym zaczął przeszukiwać książki o Ultra-Boskim-Shinobi. Nagle z w pomieszczeniu zabłysło jasne światło, które później przeistoczyło się w człowieko-podobnego ducha.
B:Kim jesteś?
R:Nazywam się Rokui i byłem pierwszym który osiągnął poziom Ultra-Boskiego-Shinobi.
B:Czyli jesteś Legendarnym Ultra-Boskim-Shinobi?
R:Tak.
B:Czemu się przede mną pojawiłeś?
R:Widziałem wszystko więc wiem co się stało. Nie martw się możesz przywrócić życie swojego ojca.
B:Naprawdę jak?
R:Wystarczy że znajdziesz 3 magiczne kryształy, po ich zebraniu będziesz mógł wypowiedzieć dowolne życzenie.
B:Czyli jeżeli zażyczę sobie ożywienie swojego ojca, to to się spełni
R:Tak, niestety mój czas się kończy na koniec przekaże ci informację miejsca w których się znajdują. Tylko ostrzegam można ich użyć raz na 1000 lat.
B:Dziękuje.
Po otrzymaniu informacji od Rokuiego, Boruto ruszył w kierunku w którym znajduje się kryształy, po ich zebraniu wypowiedział swoje życzenie, po czym stało się tak jak mówił Legendarny Boski Shinobi, Naruto wrócił do życia. Po tygodniu Boruto wrócił do wioski, i ponownie zaczęto odbudowę wioski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz